transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


2 deltagere

    Arrangementer i Trans Danmark 08/09

    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    Arrangementer i Trans Danmark 08/09 Empty Arrangementer i Trans Danmark 08/09

    Indlæg af Freja 3/11/2008, 12:52

    Først og fremmest vil jeg gratulere vores bestyrelse for det righoldige program der løber af stablen de kommende måneder.

    Bemærk temaaftenen den 14. februar 2009, hvor gynækologen Erik Holk Poulsen kommer og fortæller om kønshormoners indvirkning på transkønnede.
    Jeg har kendt Erik gennem mere end 2 år, og ved at han kan afdække de spørgsmål man måtte have, før man går i gang med sådan en behandling.
    Har man tanker om at gå i gang med en sådan behandling, vil det derfor være oplagt at deltage i denne aften.

    Varme hilsner
    Freja


    Sidst rettet af Freja 9/11/2008, 13:52, rettet 1 gang
    Karin Astrup
    Karin Astrup


    Antal indlæg : 8
    Join date : 17/10/08
    Age : 68
    Geografisk sted : Karup

    Arrangementer i Trans Danmark 08/09 Empty Tema aften

    Indlæg af Karin Astrup 9/11/2008, 00:31

    Kære Freja,

    Vi har i bestyrelsen i en periode arbejdet med at gøre vore sammenkomster/møder lidt mere interessante, idet vi gerne vil give deltagerne noget med hjem.

    Jeg synes at vores første arrangement i denne skabelon var en stor succes, og mange af deltagerne meldte positivt tilbage, både om foredragsholderen og det valgte sted, Gl. Hornslet kro.

    Vi bestræber os på at finde spændende emner og gode foredragsholdere, så jeg glæder mig også til at høre Erik Holk-Poulsen.

    Karin

      Lige nu er det 16/5/2024, 05:37