transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


+2
Cathrine
Admin
6 deltagere

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 58
    Join date : 14/10/08

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Admin 31/5/2009, 12:04

    Kære Alle,
    Foreningen har nu taget en ny hjemmeside i brug, og dermed også et nyt debatforum, som jeg vil opfordre alle til at bruge.
    Dette her forum, vil forblive indtil vidre, men vil på sigt blive lukket, dog ikke uden varsel.
    Venlig hilsen
    Admin
    Cathrine
    Cathrine


    Antal indlæg : 36
    Join date : 17/04/09
    Geografisk sted : Aalborg

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Cathrine 31/5/2009, 18:18

    jeg spørger måske dumt, men hvad er link til det nye forum?
    Mvh
    Cathrine
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Irene Haffner 31/5/2009, 22:42

    Kære Cathrine
    det er:
    www.transdanmark.dk
    altså uden bindestreg.
    Håber at se dig på den nye side - og du svarede mig ikke - skal jeg sende dine spørgsmål som de er - ?
    Linker i øvrigt til din blog på min hjemmeside.
    Og på den nye TD side kan du indsætte link til din blog.
    Knus
    Irene
    Cathrine
    Cathrine


    Antal indlæg : 36
    Join date : 17/04/09
    Geografisk sted : Aalborg

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Cathrine 1/6/2009, 15:15

    Hej Irene, jeg har fundet siden, men kan ikke logge ind med min bruger, man kunne vel formode at databasen var bleven smidt over til det nye site, men ved jeg ikke om den er, har dog prøvet at få lavet en ny bruger men for ikke nogen Konfermation mail.

    Nu har det ikke så meget med dette emne at gøre så gør det kort.
    Irene du er velkommen til at sende spørgsmålene vider, hvis du har dem, jeg har som tidligere slettet dem.
    knus
    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 58
    Join date : 14/10/08

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Admin 1/6/2009, 15:33

    Den nye hjemmeside finder man ganske rigtigt på WWW.Transdanmark.dk men vælger man den gamle adresse: WWW.Trans-Danmark.dk så bliver man automatisk ført over på den nye side. Desværre kan jeg ikke flytte databasen, derfor forbliver dette forum også aktivt indtil vidre.
    Hvis nogen ikke kan registere sig som bruger på den nye side, så lad mig det vide, så skal jeg nok registere dem.
    Cathrine
    Cathrine


    Antal indlæg : 36
    Join date : 17/04/09
    Geografisk sted : Aalborg

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Cathrine 1/6/2009, 15:59

    jeg kan godt registere mig, jeg for bare ikke nogen aktiverings mail, så jeg kan ikke aktivere min acount, har kigget i spam folder, der er ikke noget
    Cathrine
    Cathrine


    Antal indlæg : 36
    Join date : 17/04/09
    Geografisk sted : Aalborg

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Cathrine 3/6/2009, 16:10

    Har du fundet fejlen med den der mail dims??
    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 58
    Join date : 14/10/08

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Admin 4/6/2009, 21:00

    Hej har da forlængst sendt en mail med dit brugernavn og password til den mailadresse, som du har opført i det her forum. Kan du ikke finde den, så send mig lige en mail (Tina@Dreamgirl.dk) så får du loginoplysninger af mig
    Venlig hilsen
    Tina
    cpg
    cpg


    Antal indlæg : 35
    Join date : 19/11/08
    Age : 70
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af cpg 10/6/2009, 20:14

    Hej,

    jeg tænke mig, den nye hjemmeside er temmelig uoverskuelig.

    Hilsen
    CPG
    Lisbeth Merete
    Lisbeth Merete


    Antal indlæg : 2
    Join date : 11/02/09
    Geografisk sted : Nordsjælland

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Lisbeth Merete 15/6/2009, 20:44

    Det nye forum fungerer ikke. Man kan ikke oprette nye tråde og indlæg. Og hvad er der egentlig galt med dette?
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 44
    Geografisk sted : Århus

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Vibe 16/6/2009, 21:05

    En af de ting, der er galt med dette forum er, at det ignorerer linjeskift, når man skriver i Opera...
    Cathrine
    Cathrine


    Antal indlæg : 36
    Join date : 17/04/09
    Geografisk sted : Aalborg

    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Cathrine 17/6/2009, 11:58

    For at man kan oprettet et Emne kræver det man logger ind.
    Hvis ikke man har en bruger skal man oprette en.
    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum 001w
    Når man er logget ind for man Menu skærmern.
    Med sine personlie Menu ude til højre, og Links til de forskellige ting på Hjemmesiden til Venstre, meget simpelt.
    For at gå i gang med at Debatere, finder man i Venstre side "Debatforum" som er nummer 5 link.
    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum 002l
    Når man har trykket på "Debatforum" Får man denne side.
    Der trykker man på "Debat-forum"
    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum 003d
    Så kommer man ind i selve debat området, hvor billedet vil se sådan her ud.
    For at skrive i forummet trykker man på knappen ude til højre hvor der står "NEW THREAD"
    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum 004niv
    Så kommer der et hvidt vindue frem hvor man skriver sit "Emne" og sin "Tekst", der efter trykker man på "Gem Inlæg" så vil siden se sådan ud.
    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum 005h

    Tillykke du har nu oprettet din første Post på forummuet, held og lykke.

    Sponsoreret inhold


    Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum Empty Sv: Ny hjemmeside og dermed også nyt debatforum

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det 19/5/2024, 19:06