transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


2 deltagere

    boyfriend - et godt råd

    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    boyfriend - et godt råd Empty boyfriend - et godt råd

    Indlæg af Irene Haffner 28/5/2009, 23:16

    Jeg skal naturligvis ikke blande mig, men gør det alligevel. Hi
    Freja - hold dig fra de dumme mennesker på boyfriends venindetråd. Du slider dig selv op. De er ikke værd at beskæftige sig med. For det første er de ikke særlig kloge og for det andet indeholder de så meget negativ bitterhed at det er skadeligt bare at sige deres navne.
    Det er små og smålige eksistenser spild ikke din energi på dem.
    Så vær god ved dig selv og lad dem hvile i fred i al deres ubemærkethed - hvor de forhåbentlig forbliver i al evighed!
    Kun et godt råd fra en der vil dig det godt.
    Irene
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 44
    Geografisk sted : Århus

    boyfriend - et godt råd Empty Sv: boyfriend - et godt råd

    Indlæg af Vibe 28/5/2009, 23:45

    Hej Irene,
    nu du nævner boyfriend... jeg oprettede en profil på girlfriend.dk, bliver den vist på begge siderne?

    De har af en eller anden grund valgt at ændre mine profilinformationer til "mand, transvestit/transseksuel" efter jeg cpr-validerede. Det synes jeg er voldsomt ubehageligt for jeg føler mig bestemt ikke som mand og jeg er efterfølgende begyndt at få post fra en masse fyre, der søger transvestitter. Det var ikke meningen!

    Jeg har skrevet til boyfriend-teamets profil, men de har ikke svaret. Det er samme problem på transdating.dk - det er stigmatiserende og fastholder fokus på kroppens fysiske udformning som noget, der er vigtigere end den transseksuelles sind.

    Det må kunne gøres mere elegant på datingsider, der bl.a. er tilegnet os. Her må Trans-Danmark kunne hjælpe?

    Kh Vibe
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    boyfriend - et godt råd Empty Sv: boyfriend - et godt råd

    Indlæg af Irene Haffner 28/5/2009, 23:53

    Hej Vibe

    begge de nævnte sider er amatørsider hvad angår transkønnede.
    Til gengæld er de så gode til fetischisterne og andre.
    Vi er flere der startede på de sider, men som voksede fra dem og du har da ret, der mangler stedet for os.
    Men det er ret dyrt, eller det kræver entusiasme og en masse arbejdstimer. Jeg undersøgte på et tidspunkt sagen og det vil koste ca. 150.000 kr at skabe et site af en god kvalitet der kan hamle teknisk op med de to (en-MANDS) foretagender.
    Det ER da muligt, men ikke noget Trans-Danmark har tænkt sig at begå sig i. Vi har vist rigeligt om ørerne.
    jeg mener også at skal der skabes et ordentligt sted skal det styres af transkønnede og indeholde et vist demokrati, som absolut ikke findes på de 2 steder der køres efter devisen: Jeg alene bestemme!
    Der skal måske søges penge fks. via tipsmidlerne og der skal laves et fælleseje imellem fks. de 2 landsforeninger.
    Det er da lige en opgave for en entusiast!
    Irene
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 44
    Geografisk sted : Århus

    boyfriend - et godt råd Empty Sv: boyfriend - et godt råd

    Indlæg af Vibe 29/5/2009, 00:20

    Hej Irene,
    jeg havde nu ikke tænkt mig at skabe et nyt site, men derimod at foreningen kunne være med til at informere de to ejere om, at vi - som en del af målgruppen - gerne så siderne var mere værdigt opbygget. Det ville nok også gøre det seriøse klientel mere interesseret.

    Når du skriver, at det er et par amatørsider fristes jeg til at spørge om du kan anbefale andre sites?

    OkCupid.com er et vældigt interessant koncept, men ikke transrelateret.

    Kh Vibe
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    boyfriend - et godt råd Empty Sv: boyfriend - et godt råd

    Indlæg af Irene Haffner 29/5/2009, 03:05

    Hi Vibe
    De to ejere, som begge er yngre mænd, ville ikke sætte særlig meget pris på en henvendelse fra os. De ville nok nærmest grine. Ejeren af Transdating ville nok mene at han har fat i den lange ende da han jo har over 2000 "medlemmer" - Men ingen af de 2 datingsider er politiske eller arbejder for bedre forhold. De er rent kommercielle. De er det de udgiver sig for: Datingsider.
    Altså først og fremmest steder hvor man kan date mod betaling. Transdating har ind imellem været rammen om at nogle har fået stablet arrangementer på benene og lige nu er der en gruppe som har fundet sammen om priden. Normalt har sådanne tilløb været skudt ned af en lille negativ trio som også er den jeg advarer Freja om, her i blandt 2 af transdatings egne redaktører af sidens brevkasser.
    Boy/Girlfriend er et site for homoseksuelle og jeg tror egentlig kun de har transer med af bar høflighed. De ville vist egentlig gerne undvære os.
    Som det ser ud er der ikke basis for kontakt imellem de to sites og de 2 landsforeninger. Der er seriøsiteten til forskel - og den giver hverken TiD eller vi køb på! Sådan har jeg i hvert fald opfattet det!

    Sponsoreret inhold


    boyfriend - et godt råd Empty Sv: boyfriend - et godt råd

    Indlæg af Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det 19/5/2024, 16:27