transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


+4
Izabella
Freja
cpg
Sanne Minet
8 deltagere

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 13/3/2009, 04:17

    Hej ved genralforsamlingen var der debat om hvad vi skal kalde os personligt er jeg transeksuel hvilket er ok med mig men der er andre der mener det er krænkende så vi er transkønnede eller transpersoner men kan befolkningen skolerne politiet og myndigheder finde ud af det? ja jeg tvivler den fantastiske uvidenhed der er rundt i samfundet og specielt offentlige myndigheder er jo skræmmende
    nå hvad mener i andre om det ja det er vigtig debat
    Knus Sanne sunny
    cpg
    cpg


    Antal indlæg : 35
    Join date : 19/11/08
    Age : 70
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af cpg 13/3/2009, 13:36

    Hej,

    jeg tænke mig, det er meget vigtig at lokke ALLE transpersoner ud ad musehuler!
    Vi skulle forcere offentlig debatten og offentlig aktioner som "Tour de Transer".
    Vi skulle forcere samarbejde: Transvestitter og Transseksuelle.
    Vi skulle forcere int. samarbejde, vi er naboer Smile

    Hilsen og god weekend
    CPG
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 14/3/2009, 04:05

    Hej Cpg du er inde på noget af det rigtige men det med tour de traner er en dårlig og useriøs måde at gøre det på
    nej vi skal have den gode historie frem den der for danmark til at se os som en resurse fordi vi er fri
    Knus Sanne
    cpg
    cpg


    Antal indlæg : 35
    Join date : 19/11/08
    Age : 70
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af cpg 14/3/2009, 12:50

    Hej,

    ... og undskyld, men jeg forsøgte at holde diskussionen i gang fordi der komme ingen svar på din "hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?"

    I Tyskland det er også mange vanskeligheden med komme i gang med mere og mere dabatten...

    For grænse-overskridende debatten jeg have indreddet følgende tema:

    http://www.crossdresser-forum.de/phpBB3/dansk-tysk-daenisch-deutsch-f29/hjertelig-velkommen-t330.html

    Hilsen
    CPG
    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Freja 14/3/2009, 13:30

    Sanne - jeg bøjer mig for dine visdomsord - Tour de Transer er hermed aflyst.
    Godt nok var turen alene ment som en hyggelig måde at være sammen på, og ikke nogen "aktion".
    Jeg forventer så til gengæld at du går i spidsen for at arrangere noget der lver op til den høje standard du er indbegrebet af!
    Freja
    cpg
    cpg


    Antal indlæg : 35
    Join date : 19/11/08
    Age : 70
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af cpg 14/3/2009, 15:01

    Oha, har jeg ødelagt det nu med min løs snakketøj?
    So jeg beklager min inblanding Crying or Very sad

    Hilsen
    CPG
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 14/3/2009, 16:15

    Hej Freja det vil jeg da prøve bla. ved at være aktiv inden for min fagforening evt. fagbladet og det vil da være min anbefalling at andre gør det samme inden for deres fagforing eller andet forenings arbejde så vi primært bliver kendt for vores evner og vores køn som de kvinder og mænd vi er det kan også gøres via kreative worlshops rundt i landet som irene har sat i gang
    men det det handlede om var hvad vi skal kalde os efter min mening skal vi stå ved de udtryk der idag fordi de er enkle at forstå altså er man transeksuel er man det i min optik er der intet galt med ordet seksuel der er heller intet galt med ordet transvestit det er verdenkendt og mange ved hvad det står for hvorimod udtrykket transperson er for fladt og vil blive misforstået
    eller hvad med at kun bruge kvinde/mtk eller kvinde/mtv osv.
    Knus Sanne
    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Freja 14/3/2009, 16:49

    CPH - nej det ikke dig der er skyld at arrangementet er aflyst - det kan du alene takke Sanne for, og hendes spidse bemærkning.
    avatar
    Izabella


    Antal indlæg : 20
    Join date : 02/12/08
    Age : 71
    Geografisk sted : København K

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Izabella 14/3/2009, 17:18

    "117 måder at få en god idé på", hed kurset på mediehøjskolen i onsdags. Vi startede med at få nogle få sec. til at tegne et hus og et øje- dem viste vi så til hinanden. Bortset fra evnerne som tegner var alle tegninger ens, hvor iderigt er det lige? Som kurset skred frem og de dumme , vilde, skøre forslag blev anerkendt og rost blev vi modigere og mere kreative til stor fornøjelse for os alle, men det var også der de rigtig gode og brugbare ideer pludselig kom på banen.
    Hvorfor kan vi ikke se det i det her ellers så spændende miljø, hvorfor skal vi altid fortælle hinanden at tingene skal gøres på en anden måde, at man skal skrive om noget andet, at man ikke må dit og dat ?
    Jeg tror det er langt mere komplekst end Sannes spidse bemærkning (som jeg iøvrigt står helt uforstående overfor) måske handler det om mange andre spidse bemærkninger, det med aflysningen af Tour de Transer.
    Trøsten er, at det kan godt være årets løb er aflyst, men ideen er der stadig- gudskelov kan den ikke hverken tales, skrives eller aflyses væk.
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 15/3/2009, 03:35

    Hej Izabella og Freja afhold da det aregement og gør os som gruppe tilgrin og lagt for had
    personligt mener jeg ikke det er vejen frem vi skal først og fremmest optræde som seriøse kvinder og mænd altså få jobs og deltage i livet hvorfor skal der skejes ud det gør det hele mere vanskeligt på arbejdspladserne af dem der skal møde deres kolleger næste dag
    ja hver gang der har været noget om vores problematik på tv eller i se og hør som fornyligt er der nogle der spørger elsker i opmærksomhed eller hvad ja husk lige at kvinder der har optråt prekært i pressen kommer tit til at høre for det i mange år den risiko har vi også bare som gruppe
    men tag lige stilling til sagen om hvad vi skal kalde os og drop sur heden og hold jeres arengement forhåbentligt ikke i foreningsregi men jeg tillader mig bare at have en mening
    Knus Sanne
    avatar
    Izabella


    Antal indlæg : 20
    Join date : 02/12/08
    Age : 71
    Geografisk sted : København K

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Izabella 15/3/2009, 16:52

    [/b]Vi er lige så forskellige som befolkningen som helhed, blot er vi ikke så mange om at være det, derfor kan det alligevel godt undre at man skal løbe ind i så indskrænket en holdning til livests sjove og fornøjelige sider, og kald du os bare sure, den slags umotiverede beskyldninger bider ikke på vores livsglæde - og så for 117. gang hvorfor bliver der ved med at være selvhøjtidelige kvinder der tror de ved hvad vi andre skal beskæftige os med og hvad vi ikke skal beskæftige os med, det er ihverfald ikke den måde man sætter gang i noget som helst og slet ikke seriøse debatter hvis det er det man vil [b]
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Irene Haffner 15/3/2009, 19:38

    Jeg har nu tænkt mig at pudse min dejlige cykel af her til foråret og få sat et nyt styr på. Jeg bor lige op til en cykelrute som er en del af vestkyststien. Men jeg ser også langt efter de nye cykelmodeller som er rigtig flotte - de koster så også ca. 4.000 kr. jeg har tænkt mig at cykle her i det skønne og smukke Thy - om det bliver i bukser eller nederdel er jeg fløjtende ligeglad med.
    Jeg tror tour de trance var punkteret før Sanne og kan godt se at Izabella har fat i noget: Ideerne forbliver intakte mens deltagerne falder af cyklerne alt efter deres kørsel.
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 16/3/2009, 03:29

    Kære Izabellea og Freja
    gør dog det i vil det kan jeg ikke få sure opstød af blot i ikke gør det i foreningens navn ja det er blot min mening
    efter min mening kæmper vi en kamp for at kunne fungere i samfundet som anmindelige kvinder og mænd på arbejdspladser altså opnå en aksept det er lidt svært at få idag når jeg personligt skal svare på hvorfor det er nødvendigt at gå i parade iført lår kort for at få opmærksomhed når min kolleger har set en transparade på tv den form for provokationer er der ikke brug
    i vores forening bliver der arbejdet og brugt mange timer på at fks. lave et informationshæfte ja der bliver knoklet for at forbedre vores levevilkår så skal det ikke ødelægges af den form for sjov som mange ikke forstår måske kunne det være en ide at gå ind i arbejdet omkring det kreative som Irene er ved at sætte i søen ja det er noget der rykker ja en ide til hvordan vores hæfte/bog kommer ud så en seriøs og god viden om os kommer ud til flest muligt
    men som sagt så er det bare min holdning ellers til de damer gør hvad i vil
    Knus Sanne
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 16/3/2009, 03:31

    Irene Haffner skrev:Jeg har nu tænkt mig at pudse min dejlige cykel af her til foråret og få sat et nyt styr på. Jeg bor lige op til en cykelrute som er en del af vestkyststien. Men jeg ser også langt efter de nye cykelmodeller som er rigtig flotte - de koster så også ca. 4.000 kr. jeg har tænkt mig at cykle her i det skønne og smukke Thy - om det bliver i bukser eller nederdel er jeg fløjtende ligeglad med.
    Jeg tror tour de trance var punkteret før Sanne og kan godt se at Izabella har fat i noget: Ideerne forbliver intakte mens deltagerne falder af cyklerne alt efter deres kørsel.
    er det ikke svært at cykle med stram nederdel og stilleter?
    avatar
    Izabella


    Antal indlæg : 20
    Join date : 02/12/08
    Age : 71
    Geografisk sted : København K

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Izabella 16/3/2009, 09:16

    Der er nogle ting vi vist lige skal have på det rene Sanne.

    Tour de Transer er ikke mit projekt, det er alene Freja der har æren for det, og i min optik er æren ment positivt!, jeg synes det er en smadder god ide Freja der har fået. Jeg har, som din heltinde Irene, bakket projektet op, men ladet Freja afgøre hvor og hvornår hun ønskede hjælp. Ved Nytårskuren omtalte kasseren i T-DK Pia Nielsen cykelprojektet positivt, og som en del af foreningens kommende udadvendte aktiviteter, har du noget imod det- så henvend dig til foreningen.

    At Freja så vælger at aflyse er jo kun beklageligt, jeg tvivler stærkt på at du er årsagen, men i værste fald måske anledningen.



    Jeg indrømmer blankt at jeg i mine udadvendte aktiviteter helt overvejende gør det jeg gør for min egen skyld, jeg er dog bevidst om hvilken indvirkning det har for sagen, og specielt opmærksom på hvordan andre har banet vejen for mig. I den sammenhæng mener jeg ikke man skal klandre de mere outrerede af os, de har også været med til at give en øget tolerance, men der er stadig grænser der skal flyttes.



    Der vil altid være delte meninger om hvad der er godt og skidt, for mig er det vigtigste at lade folk udtrykke sig som de har lyst, det er i sidste ende det mest ærlige, og dem der ikke kan tåle det huser i mine øjne selv problemerne.

    Jeg synes også det er vigtigt at vi laver de ting vi ellers ville have lavet når vi i andre sammenhænge har det hyggeligt og sjovt - og jeg har meget svært ved at se at en cykeltur for transkønnede skulle være komisk eller grænseoverskridende, du kan da ikke for alvor mene at det er et problematisk arrangement. Skal jeg virkelig undlade at være med til et cykeltræf bare fordi jeg er trans, og andre der får ondt i røven af det?

    Jeg kan da også oplyse dig om at analoge udslag af Transkønnedes livsglæde, som udmyntet i det, i miljøet meget anerkendte Bådsstadstræf,

    med High Heel Race .Mannequin opvisning til Kulturnatten, foruden tidligere Mannequin opvisninger for Bianco-sko alle har været succeser

    ikke kun internt, men i lige så stor udstrækning ude i befolkningen.



    Jeg er heller ikke i tvivl om at de arrangementer jeg selv har været med til at lave i KBH ("Piger i Baletten"," Cigi kommer til byen" (hvor vi var 6 piger ude i byen og spise fint- ved næste arrangement om 2 uger bliver vi 14-16) besøg på "ALT for damerne Live" mmm) alle har øget befolkningens kendskab til os på en positiv måde, og vi er altid blevet modtaget overordentlig positivt, selvom vi havde det sjovt.

    Hvis dine sure kolleger virkelig ikke kan forstå at en transparade eller Priden er et udtryk for livsglæde og netop for at vække opsigt, som andre optog hvor man gi´r det lidt extra, så er det forfærdelig synd for dem, og jeg kan kun give dig et råd- lad dig ikke påvirke af den slag surhed og livslede, det er tilværelsen alt for spændende til hvis man vil.

    At de ikke kan tåle at se os i andre sammenhænge, og opfatter det som et overdrevet udtryk for vores opmærksomhedsøgen, kan jeg ikke tage mig af. I forhold til vores andel i befolkningen optræder vi langt sjældnere i offentligheden, så det er kun rimeligt at vi viser os også i de sammenhænge.

    Og igen vil jeg da sige, jeg møder i modsætning til dig kun positiv interesse for den slags optræden og udsendelser mv., så jeg vil mene dine kolleger næppe repræsentere flertallet af befolkningens holdninger.



    Så kan jeg afslutningsvis oplyse dig om at jeg er medlem af kreaTiv gruppe og bestemt forventer at vi også med tiden finder på noget spektakulært, jeg er også bestyrelsesmedlem i TiD hvor jeg også agter at arbejde for nogle udadvendte aktiviteter som gør os synlige på en positiv måde, det

    er faktisk det jeg er blevet valgt på, og det kunne meget vel være fx at tage tråden op fra Freja og arrangere et minicykelløb.



    Hermed er min deltagelse i denne afsporede debat nok afsluttet.
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 16/3/2009, 14:24

    Kære izabella
    det er blot min mening og det er ikke mig der afsporet debatten det er dig og Freja da i ikke forholder jer til temaet hvad skal vi hedde og kalde os og det er faktisk ret vigtigt
    og jeg har ikke sure kolleger de forholder sig til de oplever i hverdagen ser og læser ja der er flere der har oplevet diskrimination blot fordi de ønsker at gå med tørklæde ja det er folk der har mand og børn der har til tider haft problemer med at få job
    på mig er det i dagligdagen livet forgår det er der vi skal leve og bo være naboer arbejde for fælleskabet kunne køre til mekaniker og kunne blive seriøst lyttet til
    og den positive interesse er da godt for TID men for vor vores sag derimod er det negativt ja det blot min mening så kan vi se hvem der er de sure jeg er faktisk en glad tøs
    Knus Sanne
    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Freja 16/3/2009, 17:46

    Sanne
    Det er ganske utroligt at du ikke selv kan læse tilbage i nærværende tråd og se at du selv har omtalt cyklearrangementet, før både Izabella og jeg deltog i tråden.
    Izabella tror så hun kan udlede andre grunde til at arrangementet er aflyst. Det er der ikke. Sanne har derimod lært mig at det ikke er seriøst for en trans at cykle. Det afholder mig dog ikke fra at tage mine daglige ganske private cykelture. Tilgengæld vil jeg så en tiden fremover undlede at deltage i debatterne her, og nøjes med at more mig ved at læse bl.a. dine åndfulde indlæg. Jeg er helt sikker på at du som rollemodel er en gevinst for samtlige danske transer
    Freja
    avatar
    Christina


    Antal indlæg : 12
    Join date : 24/11/08

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Christina 16/3/2009, 19:00

    Slettet


    Sidst rettet af Christina 19/6/2009, 18:49, rettet 1 gang
    cpg
    cpg


    Antal indlæg : 35
    Join date : 19/11/08
    Age : 70
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af cpg 16/3/2009, 20:15

    at vise den brede befolkning hvem vi er, og at vi faktisk ikke er farlige.

    Hej,

    ... det er også min mening...

    og:

    jeg tænke mig, det er meget vigtig at lokke ALLE transpersoner ud ad musehuler!
    vi skulle forcere offentlig debatten og offentlig aktioner.
    vi skulle forcere samarbejde: Transvestitter og Transseksuelle.
    vi skulle forcere int. samarbejde, vi er naboer

    Hilsen
    CP
    avatar
    Christina


    Antal indlæg : 12
    Join date : 24/11/08

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Christina 17/3/2009, 01:02

    Tja...........
    Det er meget muligt, men der er en person som der har sendt os alle tilbage til start. Det er som et "Matador Spil", men denne gang er der ingen vindere og vi er alle tabere. Fuck noget lort......
    Christina
    Sheila Frik
    Sheila Frik


    Antal indlæg : 16
    Join date : 23/10/08
    Age : 58
    Geografisk sted : Thisted

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sheila Frik 17/3/2009, 02:47

    Sanne stillede de her spørgsmål som udgangspunkt : personligt er jeg transeksuel hvilket er ok med mig men der er andre
    der mener det er krænkende så vi er transkønnede eller transpersoner
    men kan befolkningen skolerne politiet og myndigheder finde ud af det?
    ja jeg tvivler den fantastiske uvidenhed der er rundt i samfundet og
    specielt offentlige myndigheder er jo skræmmende?

    Og jeg tror personligt ikke samfundet kan finde ud af de betegnelser, men det er vel dybest set vel også af mindre væsentlig karakter, bare vi får vores hverdag til at fungere. Jeg har det sidste år været i kontakt med stort set hele etaten / hos politiet til at give vidneforklaring, på flere sygehuse for mammografi og hiv-test, læge for at få stillet en diagnose, til Gudstjeneste i kirken, job-center med diverse oplysnings møder vedrørende arbejde, og ALLE steder er jeg blevet respekteret for det jeg giver mig ud for at være, og jeg har ikke følt nogen diskrimination på nogen måde, men et par enkelte situationer hvor uvidenhed nok var det mere præcise svar, end diskrimination.

    Så op med håret, og fremad i marken, for uvidenhed kæmper selv Guderne forgæves imod.

    Kh Sheila:)
    Sheila Frik
    Sheila Frik


    Antal indlæg : 16
    Join date : 23/10/08
    Age : 58
    Geografisk sted : Thisted

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sheila Frik 17/3/2009, 03:02

    Lige en tilføjelse til ovenstående, da der jo i Sanne´s første indlæg jo er en masse spørgsmål : personligt er jeg transeksuel hvilket er ok med mig men der er andre der mener det er krænkende så vi er transkønnede eller transpersoner?

    Jeg mener ikke der er noget krænkende i de betegnelser vi har valgt at bruge som etikette, og kunne da også ønske mig vi måske fandt en fælles betegnelse, hvilket jo også er lagt i støbeskeen. Vi befinder os jo bare i hver vores niveau af vores udvikling, og gør tingende i det tempo som hver enkelt selv har fundet sit leje i.

    Kh Sheila:)
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 17/3/2009, 03:35

    Hej Freja er det dig der aflyste en cykeltur det var vist ikke mig vel ? kør dog den cykeltur og fred være med det men det er jer der der spiller småfornærmede men ok til dig Freja du elsker at føre dig frem men du tåler ikke modspil det er da også ok
    efter min mening er det vigtigt at vi bliver betragtet som seriøse mennesker og ikke karikaturer af kvinder når nogle fører sig frem med lårkort og netstrømper til parader osv. er der nogle der bliver ramt ja mange har børn og familier der også må høre for det
    det er ikke vejen frem for os kun at blive betragtet som underholdning
    men kom nu til sagen og tag stilling til temaet og deltag i debatten og lad vær med at surmule
    Knus Sanne
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sanne Minet 17/3/2009, 03:47

    Til Christina
    touren vil blive betraget som underholdning som nogen kan sidde og grine af over en øl på lokal tv og ikke seriøst vi skal deltage mere i politik som Irene gør det er noget der rykker
    please husk lige vi har ytringsfrihed og jeg har også ret til en mening og flertallet har ikke altid ret

    Knus Sanne
    avatar
    Izabella


    Antal indlæg : 20
    Join date : 02/12/08
    Age : 71
    Geografisk sted : København K

    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Izabella 17/3/2009, 14:16

    "den der kun ta´r spøg for spøg
    og alvor kun alvorligt,
    han og hun har faktisk
    fattet begge dele då
    rligt"
    vist nok Piet Hein geek

    Sponsoreret inhold


    hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ? Empty Sv: hvad med lidt gang i debatten transkønnet-transperson eller hvad ?

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det 19/5/2024, 18:16