transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


2 deltagere

    modeller til modeshow i Båstad 2009?

    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    modeller til modeshow i Båstad 2009? Empty modeller til modeshow i Båstad 2009?

    Indlæg af Irene Haffner 4/12/2008, 14:36

    Hej

    Jeg har en meget sød veninde, Tina, fra Sverige. Hun er nu kommet i Båstadgruppen og er udover det meget aktiv i forskellige sammenhænge. Hun besøger mig i begyndelsen af næste år, og vi ses altid i Båstad.
    Hun skriver:

    Det är också så att Rebecca, Bertzy, och jag har börjat med en ide vi har för träffen I April. Vi skall anordna en modevisning på ett diskotek i centrum av Båstad. Vi skall visa kläder från butikerna i båstad och har redan med 6 stycken. Vi har också klart avtalet med diskoteket, Madisons. Vi har en hemsida på nätet som är under uppbyggnad, www.bastadfashionshow.se. Vi har en logo (som jag gjort). Jag skickar med logon så kan du se om du vill. Vad vi inte har ännu är modeller som kan gå på catwalken. Vi skall ha både flickor och transor som visar kläderna. Flickor är inga problem att få tag i men kanske värre med transor? Så söta kan inte du sprida ut till dom du känner att vi söker modeller till 29/4 i Båstad. Vi kan nog ordna gratis boende för dom som kommer.

    Så her har man chancen for både at vise lækkert tøj frem, få en tur til Båstad og måske et gratis ophold.
    Jeg har en mailadresse til Tina, og hvis du er interesseret kan du skrive til hende.
    Knus
    Irene
    avatar
    Izabella


    Antal indlæg : 20
    Join date : 02/12/08
    Age : 71
    Geografisk sted : København K

    modeller til modeshow i Båstad 2009? Empty Sv: modeller til modeshow i Båstad 2009?

    Indlæg af Izabella 16/1/2009, 20:02

    Måske er jeg bare blevet forvendt med rigtig søde veninder, og det

    er da på sin vis positivt, men derfor eller måske netop derfor, kan jeg

    bare ikke klare, når jeg bliver taget for givet eller bliver udsat for for

    mange androgener, hvor de ikke burde være.



    Efter Irenes videre bringelse af ovenstående lille nødråb, gik jeg ind på BåstadsTræffens hjemmeside og tilbød mig til mannequin opvisningen.

    1 måned senere havde jeg intet hørt, et lille pip om at de havde modtaget

    min tilmelding og ville vende tilbage havde da været naturligt?, men nej -

    jeg hørte intet. Jeg planlægger til dels mit ophold efter om jeg skal være der om onsdagen eller ej, så jeg skrev og spurgte om det manglende respons skyldtes at de bare regnede med mig, eller om det var fordi de ikke kunne bruge mig.

    Så fik jeg en kort besked om at de ikke havde udvalgt hvilke modeller de ville bruge og hvis jeg havde behov for et svar nu

    "så måste jag i så fall säga att vi inte kan använda oss av din medverkan denna gången." Kram og farvel og tak.



    Jeg er også blevet tilbudt en rolle i en TV-optagelse, det ville jeg efter lidt overvejelse godt, men fandt at det var vigtigt at diskutere om vores rolle

    var at være statister for den kendte TV vært, og da det er en af de mindre

    seriøse af slagsen mente jeg, der var en ikke ubetydelig risiko for at gøre mere skade end gavn.

    Så fik jeg svar fra tilbudsgiver at hun syntes "jeg skulle takke nej til tilbuddet" - sådan!



    Jeg nyder jo godt af at nogen har gået turen før mig, jeg er selv parat til

    at følge op, og gør det også med stor fornøjelse, men nogen gange er der

    for mig også grænser der skal overvindes, hvor støtte og almindelig

    omsorg og forståelse for de følelser der er forbundet med det, burde være kendt. Hvis ikke dem der inden for vores miljø er med til at arrangere forstår det, så bliver mange tabt som kunne have nydt godt af andres erfaringer.



    Måske stiller jeg bare for store krav, eller har selv for mange hormoner.



    KH

    Izabella
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    modeller til modeshow i Båstad 2009? Empty modeshow i Båstad

    Indlæg af Irene Haffner 17/1/2009, 00:08

    det lyder surt Izabella.
    Med hensyn til modeshowet skal du skrive direkte til Tina - du kan få mail-adressen af mig.
    Jeg ved jo at du har et efterhånden noget slidt forhold til modeshows i Båstad.
    Men skal jeg sende dig Tinas mail adresse?
    Jeg er først hjemme igen søndag aften. Skal til landsmøde på Fyn.

    Sponsoreret inhold


    modeller til modeshow i Båstad 2009? Empty Sv: modeller til modeshow i Båstad 2009?

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det 19/5/2024, 15:38