transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


2 deltagere

    Hormonbehandling hos privatpraktiserende læger

    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    Hormonbehandling hos privatpraktiserende læger Empty Hormonbehandling hos privatpraktiserende læger

    Indlæg af Freja 24/5/2009, 17:41

    Provokeret af et indlæg på den såkaldte Transdebat føler jeg mig foranlediget til at komme med en række saglige informationer, om det at komme i hormonbehandling hos en privatpraktiserende læge.

    Den 22. maj 2009, skriver signaturen Sanne bl.a. følgende:
    Kære Vibe
    jo jeg forstår hvad du skriver men hvor er den viden der skulle gøre at et sted i landet har ret til at smadre liv ja sende folk til mere eller mindre seriøse alternativer fks. en gynokolog i randers og derefter ikke blive seriøst fulgt op i forløbet
    det svarer lidt til hvad kvinder blev udsat for før aborten blev fri hvor de blev kastet rundt
    det man risikere er at hvise mennesker kommer i livtruende situationer prg. af mytter og en svær situation som kan medfører depretioner og svære psykiske lidelser og dermeed social udstødelse


    Nu må Guderne vide hvor denne "Sanne" har sine informationer fra. Denne special-læge i gynækologi & obstetrik, der hentydes til er meget omsorgsfuld overfor sine patienter. Gennem 3 år har jeg, efter en henvisning fra min egen læge kommet hos denne gynækolog. Jeg kan slet ikke genkende hvad det er Sanne skriver. Faktisk er det Sanne postulerer en samling dybt krænkende postulater og sammenligninger, tilsat en masse stavefejl.

    Jeg har med jævne mellemrum, fortalt andre interesserede om gynækologens arbejdsmetoder, og samtidig trygt anbefalet at gå i behandling samme sted.

    Mvh
    Freja - der lige fik sig lidt luft....
    Cathrine
    Cathrine


    Antal indlæg : 36
    Join date : 17/04/09
    Geografisk sted : Aalborg

    Hormonbehandling hos privatpraktiserende læger Empty Randers - Gynekolog

    Indlæg af Cathrine 25/5/2009, 12:03

    Nu kender jeg ikke den omtalte debat, men vil blot sige at jeg selv går ved Erik i Randers, og har kun oplevet gode ting dernede og han er rigtig sød og snakke med og komme altid med et smil og en sød kommentar til mig når jeg er der.
    Jeg føler ikke man bliver dårligt op fulgt eller noget, jeg har fået taget blod prøver og har fået at vide er der noget så endelig ring og spørg.
    Så jeg føler mig rigtig godt behandlet dernede.

    My 2 cent.

      Lige nu er det 26/4/2024, 13:37