transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


5 deltagere

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Indlæg af Sanne Minet 8/3/2009, 15:10

    Generalforsamling i trans-danmark 7/3 2009 En dejlig dag i vejle
    Vejle er jo en smuk by så selvom det regnende og var lidt koldt fik man varmen da man kom ind i centret hvor bygningen ligger her var smukt og stemnings fuldt
    Vi var desværre ikke så mange til stede men dem der var til stede var det stort for mig at møde alle virkede som hjertevarme og søde mennesker og det var meget inspirende alle havde jo noget på hjerte og med al det talent er det jo rart at så føler man sig tryg og i gode hænder
    Der er i det forløbende år blevet knoklet fra bestyrelsens side for at der skal værre styr på tingene og det er jo bare så rart at nogle gør så stor en indsats for at vi alle skal få bedre livsbetingelser
    Der var jo som sagt styr på tingene så i pauserne fik vi tid til at sludre om løst og fast ja nogen af os fik en smøg udenfor og det er hyggeligt når man har den last dagen sluttede med at vi fik spareribs med tilbehør og det smagte pragtfuldt
    Ja sådan en dag kan anbefales uanset hvor i landet det er
    Da jeg kørte derfra havde jeg en god fornemmelse i maven og hjernen så det var en glad Sanne min niece fik på besøg senere
    Lige til sidst vil jeg gerne takke alle der var med håber at møde jer ved andre arrangementer rundt om i landet ja med al den kreativitet ser det lyst for vores sag
    Stor tak og et kæmpeknus
    Sanne I love you
    Jeanette
    Jeanette


    Antal indlæg : 12
    Join date : 16/10/08
    Age : 73

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Sv: Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Indlæg af Jeanette 8/3/2009, 15:22

    Hej Sanne.

    Det var helt sikkert en dejlig dag i Vejle, og rigtig hyggeligt at snakke med dig (og alle de andre) - IRL.

    Fremover glæder jeg mig til, at vi er nogle stykker fra Københavnstrup, som kan samles om at arrangere fællestransport, så vi ikke ligger og kører i hver sin bil - det vil jo hjælpe meget på økonomien.
    Jeg ser også frem til at dit initiativ omkring at få afholdt møder/sammenkomster i Københavnsområdet bliver konkretiseret, og tilbyder min hjælp, hvor du nu måtte have brug for den.

    Knus
    Jeanette
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Sv: Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Indlæg af Irene Haffner 8/3/2009, 20:30

    Ja-det var en rigtig god eftermiddag. Der var en dejlig fornemmelse indeni bagefter!
    Og hvor er det dog dejligt at se jer fra Sjælland. Håber at se jer igen og ideen om nogle møder i Københavnsområdet er bare alle tiders!
    Kan jeg være til nogen hjælp så sig til!
    Sheila og jeg havde en lidt gysende oplevelse da vi kom med 150 km i timen på motorvejen og så i sidste øjeblik noget på vejen. det viste sig at være et køleskab!!!! - midt på motorvejen!
    Du milde!!!!
    Knus og tak for en god generalforsamling til alle!
    Irene
    Sheila Frik
    Sheila Frik


    Antal indlæg : 16
    Join date : 23/10/08
    Age : 58
    Geografisk sted : Thisted

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Sv: Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Indlæg af Sheila Frik 9/3/2009, 00:10

    Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at sige det var rigtig dejlig at se dem som mødte op i Vejle, og det er en virkelig dejlig by som tager godt imod os. Som Sanne er inde på, så betyder det sociale meget, og kan anbefales.

    Et køleskab på motorvejen...utrolig hvad folk kører rundt i nu om stunder pga af de høje benzin priser.

    kærlig hilsen
    Sheila:)
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 43
    Geografisk sted : Århus

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Køleskab

    Indlæg af Vibe 9/3/2009, 18:03

    Kære Irene,

    kunne du dog ikke lige have taget det med hjem til Århus?
    Mit køleskab kunne godt bruge en bytter Wink


    Kh Vibe
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Sv: Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Indlæg af Sanne Minet 18/3/2009, 03:55

    Spoiler:
    Hej hvad nogle indtryk fra vore generalforsanling eller spørgsmål til det hele

    Sponsoreret inhold


    Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag Empty Sv: Generalforsamling 2009 i T-D en skøn dag

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det 26/4/2024, 13:17