transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


2 deltagere

    Diskrimination af Transkønnede i samfundet og på arbejdspladsen

    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 58
    Join date : 14/10/08

    Diskrimination af Transkønnede i samfundet og på arbejdspladsen Empty Diskrimination af Transkønnede i samfundet og på arbejdspladsen

    Indlæg af Admin 22/3/2009, 17:29

    Der er ytret et ønske om, at starte en debat omkring diskrimination af os som transkønnede. Bolden er hermed givet op, kom på banen og lad os se om vi kan få en sund debat, gerne med eksempler på, hvad vi opfatter som diskrimination og forslag til hvordan vi kan håndtere det.
    Hilsen
    Admin
    Sanne Minet
    Sanne Minet


    Antal indlæg : 36
    Join date : 10/12/08
    Age : 69
    Geografisk sted : glostrup

    Diskrimination af Transkønnede i samfundet og på arbejdspladsen Empty Sv: Diskrimination af Transkønnede i samfundet og på arbejdspladsen

    Indlæg af Sanne Minet 22/3/2009, 19:48

    Hej Alle lad os høre om der er nogen der har prøvet diskrimination på jobbet
    jeg har jo prøvet det på egen krop og det vil jeg fortælle lidt om den 4 april men på mit job nu oplever jeg en god og værdig behandling
    det som måske kunne være interresant at høre om det er den indirekte diskrimination forstået på den måde at de kolleger du sætter pris må høre for at de stadigt holder sammen med dig eller bliver du ikke inviteret med til hyggesammekomster hos kolleger grillfester og ligende
    Knus Sanne

      Lige nu er det 19/4/2024, 11:52