transdanmark debat

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debatforum for foreningen Trans-Danmark


+2
Irene Haffner
Freja
6 deltagere

    Julehilsen

    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    Julehilsen Empty Julehilsen

    Indlæg af Freja 18/12/2008, 14:11

    Kære alle

    Hermed sender jeg mine bedste ønsker til alle om en Glædelig Jul og et Godt Nytår.
    Tak for godt samvær i 2008, til de mange af jer som jeg har mødt gennem året.

    Året der nu er gået har været spændende, særligt de forskellige politiske tiltag, der har været rejst gennem året, har været interessante at følge. Jeg håber på at den åbning, der nu er kommet i Venstres Folketingsgruppe også kan varsle en ny indstilling overfor transkønnede. Det ville være dejligt.

    Kærlig hilsen
    Freja

    PS: Hvis du nu endnu ikke har fundet en julegave til dig selv, så er her en opfordring:
    Forær dig selv et medlemsskab af Trans-Danmark, såfremt du endnu ikke er medlem.
    Irene Haffner
    Irene Haffner


    Antal indlæg : 86
    Join date : 17/10/08

    Julehilsen Empty julehilsen

    Indlæg af Irene Haffner 18/12/2008, 19:41

    Kære alle! Very Happy
    Jeg vil gerne følge trop og sende en kærlig julehilsen til alle som jeg har mødt og delt gode og skønne oplevelser med.
    Tak for at bestyrelsen kunne rumme min deltagelse i turen til Berlin, og tak til alle de skønne veninder jeg har fået igennem Trans-Danmark og de gode arrangementer der har været afholdt.
    Især skal der lyde en stor tak til Signe for hendes store gæstfrihed.
    Men til alle skal lyde en glædelig jul og et godt nytår med ønske om nogle dejlige timer også til næste år.
    Og Freja har ganske ret!
    Du skulle tage at forære dig selv eller en god ven/veninde et medlemsskab i Trans-Danmark. Jeg kan forsikre enhver om at det er pengene værd!

    Knus til alle
    Irene
    cpg
    cpg


    Antal indlæg : 35
    Join date : 19/11/08
    Age : 70
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af cpg 19/12/2008, 12:05

    Glædelig Jul og Godt Nytår!

    Hilsen
    Claus-Peter
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 43
    Geografisk sted : Århus

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Vibe 19/12/2008, 16:29

    Hej Ladies and Gent Wink

    Jeg vil gerne benytte lejligheden til at gengælde jeres julehilsen og tilføje ønsket om et godt nytår til jer alle.
    Vi har lige holdt juleafslutning på skolen idag så nu er det tid til at komme hjem og nyde julestemningen.

    Hvis nogen af jer hører til på Vejle-egnen kan jeg i øvrigt oplyse, at jeg deltager i Århus Skøjteklubs juleshow, der fremvises ved 'Bygningen' i morgen kl. 13 og kl. 14.15.

    Jeg synes forslaget med at give sig selv et julegavemedlemsskab lyder som en fed idé og har faktisk meldt mig ind i foreningen for et par dage siden. Jeg har dog ikke fået bekræftelsesmail / kontingentopkrævning endnu, men måske er det fordi den først kommer til jul *s*

    Pas godt på jer selv
    /Vibe


    Sidst rettet af Vibe 20/12/2008, 02:22, rettet 1 gang
    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Freja 20/12/2008, 00:26

    Årh ja - det kan jo være ganske fornøjeligt at more sig med homebanking.
    Jeg har, ganske for egen vilje genetableret mit medlemsskab på konto 5230 1513658, med en beskeden hilsen om hvem jeg er.

    Den travle bestyrelse bruger lige nu sin tid på at arbejde med at nedbringe CO2 indholdet i vores lufr, samtidig med at "man" er optaget af at bevise at "transer" kan gøre en forskel.

    Freja,
    der ikke er i tvivl om at min ingeniørmæssige automotive baggrund er forældet
    Må jeg bare have lov til at more mig six billions times....
    avatar
    Izabella


    Antal indlæg : 20
    Join date : 02/12/08
    Age : 70
    Geografisk sted : København K

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Izabella 22/12/2008, 01:16

    Kære veninder I love you
    Nye som gamle, ja de gamle er jo højst 3/4år gamle, men det føles nu alligevel som gamle veninder, det er jo en af de fantastiske ting ved det her, så tæt man kan komme på hinanden på den gode måde på relativt kort tid.
    For mig bliver Jul og nytår nok ikke så meget i Izabellas tegn, nogen ting skal have lidt mere tid, og ens omgivelser skal jo også kunne følge med.
    Det bliver jo spændende efter så forrygende et år at se hvad 2009 bringer, der er jo allerede flere arrangementer, som man kan klæde sig til- nå nu kom jeg til at skrive klæde, det lader jeg så bare stå som min slutreplik queen
    Rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår til jer alle
    santa Kærlig hilsen Izabella

    Jeanette
    Jeanette


    Antal indlæg : 12
    Join date : 16/10/08
    Age : 73

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Jeanette 23/12/2008, 15:58

    En rigtig glædelig Jul og et godt og lykkebringende Nytår til alle.

    Knus
    Jeanette
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 43
    Geografisk sted : Århus

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Vibe 24/12/2008, 03:15

    Tak for tippet Freja, du er da smart *s* Det burde været klaret nu - i sidste øjeblik inden jul, he he.
    Hvem er den nuttede størrelse du sidder med på billedet i øvrigt?

    Kh Vibe
    Freja
    Freja


    Antal indlæg : 104
    Join date : 18/10/08
    Age : 69
    Geografisk sted : Viborg

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Freja 25/12/2008, 20:17

    Kære Vibe

    Hi hi - enkelt er det såfremt man multitasker.

    Og ja - den nuttede er August, mit første barnebarn, fra den 6. okt. 2008. Jeg tilbragte bl.a. juleaften sammen med ham. Det var dejligt.

    Freja
    avatar
    Vibe


    Antal indlæg : 27
    Join date : 16/12/08
    Age : 43
    Geografisk sted : Århus

    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Vibe 27/12/2008, 18:27

    Freja, jeg bliver helt misundelig! Børn er bare så kære ikke mindst når de er små...For de finkulturelle kan vores juleskøjteshow i øvrigt ses på
    http://www.cif.dk/skojte/begivenheder/2008-09/Juleshow_2008.htm
    Jeg er den næstsidste i rækken.Hygge /Vibe

    Sponsoreret inhold


    Julehilsen Empty Sv: Julehilsen

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det 29/3/2024, 08:06